OVER ONS

Velvet Events is opgericht in 2007 vanuit een klein kantoor in Rotterdam in Nederland. Ons startup team bestond uit slechts dire personen maar groeide snel naar een groter team, wat nu opereert vanuit ons kantoor in Amsterdam in Nederland, maar met partners over de hele wereld.

Velvet Events is een Members Only en By Invitation Only conciërge service. We voelen ons prettig en gelukkig bij een klein maar speciaal team en een kleine groep veeleisende cliënten. Echter, onze tevreden cliënten refereren regelmatig onze diensten en vragen ons steeds vaker om meer en grotere bijzondere evenementen te hosten, waardoor meer aandacht gevestigd wordt op ons bedrijf. We accepteren daarom af en toe nieuwe verzoeken om lid te worden van onze Conciërge Service, en zijn recentelijk gestart met het aanbieden van conciërge services voor "Incidentele Cliënten", welke onze diensten slechts een speciale keer van onze diensten gebruik wensen te maken. Daarnaast is onze evenementen afdeling (evenementenbureau) nu ook beschikbaar voor niet-leden. 

Het Team

Onze dienstverlening kan omschreven worden als vriendelijk maar professioneel. Maar bovenop alles is het een persoonlijke service. Daarom werken wij met voornamen.

Maria - Oprichter en CEO
Alle nieuwe cliënten worden verwelkomt door Maria en zullen, indien van toepassing, toegewezen worden aan de meest geschikte Account Manager.

Account Managers
U zult altijd enkel direct communiceren met uw persoonlijke Account Manager. We werken momenteel met 4 Account Managers: Vera, Peter, Nora en Ellen. Zij hebben allen een andere specialiteit, zoals evenementen, VIP connecties, Arabische cliënten, reis management, luxe levensstijl management en nog veel meer.

Kantoor Mederwerkers
Naast onze Account Managers werken we momenteel met 6 Kantoor Medewerkers; Martin, Helene, Chris, Paul, Sophie en Marcel. Onze kantoor medewerkers assisteren onze account managers en hebben geen direct contact met onze cliënten.